Η διαδικτυακή πλατφόρμα www.amitafun.gr και η επικοινωνιακή πλατφόρμα «το πιο ζουμερό παιχνίδι» έφεραν τη διάκριση για τησειρά παιδικών χυμών Amita FUN της Coca-Cola Τρία Έψιλον στα φετινά βραβεία του θεσμού των Marketing Excellence Awards, για τηδιαρκή επένδυση της μάρκας στην ανάπτυξη και διαχείριση της σχέσης της με το καταναλωτικό κοινό που αφορά σε γονείς και παιδιά(κατηγορία «Διαχείριση σχέσεων με πελάτες»)
Η Amita FUN, πέρα από τα ποιοτικά προϊόντα παιδικού χυμού που διαθέτει στην ελληνική αγορά, κέρδισε και την διαδικτυακή προτίμηση της ελληνικής οικογένειας προσφέροντας, συνεχώς, ευχάριστο και παιδαγωγικό περιεχόμενο μέσω του www.amitafun.gr, με απόλυτο σεβασμό ως προς τη μορφή επικοινωνίας που απευθύνεται σε παιδιά.
Η φωτογραφία της βράβευσης παρουσιάζει (από αριστερά): κ. Σπύρο Ζαβιτσάνο (Πρόεδρο Δ.Σ. ΣΕΔΕΑ), κα Αλίσια Τάνη (Brand Manager Amita FUN!), κα Φλωρεντία Καλφοπούλου (Marketing Manager Amita).
Συγχαρητηρια!