in

Χρυσό Βραβείο για τη Σχολή Χατζήβεη στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία

Χρυσό Βραβείο για τη Σχολή Χατζήβεη στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 17 Μαΐου 2019 στο συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής τα Education Leaders Awards 2019 με την τελετή απονομής των βραβείων. Στην τελετή παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν από κριτική επιτροπή υψηλού κύρους και επιστημοσύνης με πρόεδρο την κ. Άννα Διαμαντοπούλου, οι βέλτιστες πρακτικές των εκπαιδευτικών οργανισμών που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Η Σχολή Χατζήβεη διεκδίκησε και κέρδισε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία παρουσιάζοντας την πρόταση “Δεξιότητες Ζωής”, σαν ένα χαρακτηριστικό δείγμα της εκπαιδευτικής καθημερινότητας των μαθητών της.

Η πρόταση που κατατέθηκε αφορούσε τέσσερα από τα καινοτόμα προγράμματα που πραγματοποιούνται στο σχολείο, που έχουν στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής.

Πρόκειται για τα προγράμματα:

  1. Δημιουργικό Σχολείο

Διακρίνεται σε 4 θεματικές: Ψηφιδωτό, Παιδική αρχιτεκτονική, Κηπουρική, Μαγειρική. Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να δουλέψουν με τα χέρια και το μυαλό τους, να αναπτύξουν τη φαντασία τους, να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας, να κατακτήσουν γνώσεις σε νέα πεδία και να τις εφαρμόσουν στην πράξη, να ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες, να ζήσουν τη χαρά της δημιουργίας.

  1. Σχολείο του Δάσους

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές να ζήσουν εμπειρίες κοντά στη φύση, να την αγαπήσουν, να αφουγκραστούν την ηρεμία της, να αποκτήσουν γνώσεις για το δάσος και το οικοσύστημά του, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού, να ζήσουν τη δύναμη της ομάδας, να αναπτύξουν κινητικές δεξιότητες.

  1. Lego Stories

Το πρόγραμμα έρχεται να υπηρετήσει το μάθημα της Ιστορίας, προσδίδοντας στην κατάκτησή του νέα ενδιαφέροντα μονοπάτια. Συγκεκριμένα οι μαθητές χρησιμοποιούν δομικά στοιχεία Lego με σκοπό να στοχαστούν πάνω σε ιστορικά γεγονότα, να συνεργαστούν και να τα αποδώσουν εύστοχα και παραστατικά.

  1. Παιχνίδια Ρόλων

Το πρόγραμμα στηρίζεται στην προσέγγιση LARP (Life Action Role Playing).  Σκοπός είναι οι μαθητές να κατακτήσουν πλήθος γνώσεων και δεξιοτήτων,  αναλαμβάνοντας ρόλους προσώπων μέσα σε ένα σενάριο που εξελίσσεται. Ο μαθητής ζει βιωματικά σε διαφορετικές χρονικές περιόδους και χώρες, ζώντας γνωστά και μη γεγονότα από τον πλούτο της Ιστορίας και της Μυθολογίας.

Παράλληλα με τα παραπάνω σχεδιασμένα προγράμματα, όλοι οι εκπαιδευτικοί της Σχολής Χατζήβεη στο Προνήπιο, το Νηπιαγωγείο  και το Δημοτικό, εμπλουτίζουν τη διδασκαλία τους καθημερινά με καινοτόμες πρακτικές, προκειμένου η μαθησιακή εμπειρία των παιδιών να είναι πλούσια σε βιωματικότητα, συνεργασία, δημιουργικότητα, φαντασία, hands on δράση, αποκλίνουσα σκέψη.

Το αποτέλεσμα αυτής της προσέγγισης είναι οι μαθητές της Σχολής Χατζήβεη να ξεπερνούν τα σύνορα των γνωστικών κατακτήσεων και να  ενισχύουν τη ζωή τους ολόπλευρα. Την ενισχύουν με δεξιότητες ζωής για να μπορούν να παρατηρούν, να σκέφτονται, να οραματίζονται, να συνεργάζονται, ώστε να συνθέσουν έναν καλύτερο κόσμο για τα ίδια και για τους ανθρώπους γύρω τους.

Το Χρυσό Βραβείο Βέλτιστης Μαθησιακής Εμπειρίας έρχεται να επιβραβεύσει το σύνολο των εκπαιδευτικών της Σχολής Χατζήβεη που με το μεράκι, τα ταλέντα, τη δημιουργικότητα, το γνήσιο ενδιαφέρον τους, προσφέρουν στα παιδιά ξεχωριστές εμπειρίες μάθησης. Kαι την αίσθηση πως το σχολείο μπορεί να είναι ενδιαφέρον, να κρύβει περιπέτεια, φαντασία, χαρά και δημιουργία!

Από Eleftheria

Είμαι η Ελευθερία.. περήφανη μαμά του έφηβου πια Μαρίνου (13 ετών) & του Μάριου (10 ετών). Πάντα μας άρεσαν οι βόλτες, μακρινές και κοντινές ώστε να μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές μαζί με τα παιδιά μας! Πλέον τα ταξίδια μας είναι διαφορετικά... καθώς έχουμε περάσει αρκετές πίστες!

Ακόμα όμως θέλουμε να μαθαίνουμε για νέα μέρη, να μοιραζόμαστε εμπειρίες, να γνωρίζουμε άλλους γονείς με το ίδιο στόχο, να περάσουμε όμορφα με τα παιδιά μας!

1 Comments

Leave a Reply

Αφήστε μια απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ – EDUCATION LEADERS AWARDS 2019

“Η μπαλαρίνα που δεν χόρευε” ένα παραμύθι της Ελπίδας Μηναδάκη για τη δύναμη της θέλησης