in

ΕΞΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ ΣΕ ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ – ΜΙΑ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Στο θέατρο Ιλίσια ανέβηκε μια παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσει κανείς.Πρόκειται για τα “ΕΞΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ ΣΕ ΕΞΙ ΒΔΟΜΑΔΕΣ” του Richard Alfieri,σε σκηνοθεσία του ενός εκ των δυο πρωταγωνιστών,του Δημοσθένη Παπαδόπουλου.

Μια 65χρονη γυναίκα της αστικής τάξης (Ναταλία Τσαλίκη),χήρα με πολλές ανασφάλειες και άρνηση του γεγονότος ότι έχει μείνει μόνη της πια,αποφασίζει να κάνει μαθήματα χορού,εξισορροπώντας έτσι παλιά της απωθημένα και γεμίζοντας ευχάριστα το χρόνο της.
Ο δάσκαλος χορού που θα την αναλάβει,αρχικά θα δεχτεί ένα σοκ από τον απότομο και κλειστό χαρακτήρα της,στην πορεία όμως,χάρη στην επιμονή του, σιγά-σιγά θα αρχίσουν να ανοίγουν οι “κλειστές πόρτες” της πελάτισσάς του και να δένει η σχέση τους.

Σαν υπόθεση είναι μάλλον κλασσική, για τα τραύματα και τις απώλειες που λίγο-πολύ όλοι μας κουβαλάμε στο δισάκι μας και που αρκετές φορές δυσκολεύουν την επικοινωνία με τους γύρω μας.Είναι όμως δοσμένη με αγάπη ερμηνευτικά(πολύ καλοί και οι δυο πρωταγωνιστές) και σου βγάζει μια γλύκα κι ένα χαμόγελο(ή και γέλιο) καθώς την παρακολουθείς, κυρίως μέσα από τις αντιθέσεις των χαρακτήρων.
Πραγματικά είναι από τις παραστάσεις που προτείνονται.

Καλή σας θέαση και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Συγγραφέας: Richard Alfieri

Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος

Απόδοση-Σκηνοθεσία: Δημοσθένης Παπαδόπουλος

Σκηνογραφία: Γιάννης Μουρίκης

Ενδυματολογία: Γεωργίνα Γερμανού

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

Χορογραφίες: Μέμος Ρούσσος

Φωτογραφίες Παράστασης: Αγγελική Κοκκοβέ

Βοηθός Σκηνοθέτη: Δήμητρα Κόκκορη

Διεύθυνση Παραγωγής: Νικηφόρος Βαλτινός

Παραγωγή: Θέασις Δράσεις Πολιτισμού

Παίζουν: Ναταλία Τσαλίκη, Δημοσθένης Παπαδόπουλος

Δεν σου άρεσε; Ενημέρωσε μας!

Από metafore

Σχόλια

Leave a Reply
  1. Η παράσταση “Έξι μαθήματα χορού σε έξι εβομάδες” είναι εξαιρετική και τη συστήνω. Λιτή και μεστή η σκηνοθεσία, τα σκηνικά απλά και η προσθήκη κινηματογραφικής οθόνης με στιγμιότυπα πολύ έξυπνη. Η ηθοποιία της Τσαλίκη και του Παπαδόπουλου πολύ καλές. Είχα ξαναδεί την παράσταση στο παρελθόν αλλά θεωρώ αυτή την προσέγγιση πολύ καλύτερη.

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Comments

0 comments