in

Για μια ακόμη φορά απολαύσαμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα στο Μουσείο Ορυκτολογίας και Πετρολογίας!

afisa_11_2016_3rd

Πήγαμε και φέτος στο Μουσείο Ορυκτολογίας και Πετρολογίας και παρακολουθήσαμε τις δράσεις «Στον πυρετό του χρυσού» και «Ορυκτο-λεξο».

Η πρώτη δράση περιλάμβανε κοσκίνισμα άμμου για την ανεύρεση σιδηροπυρίτη, τον οποίο έπαιρναν τα παιδιά μαζί τους! Η δεύτερη δράση αφορούσε γνωριμία των παιδιών με τα πετρώματα και ορυκτά. Ο υπεύθυνος της δράσης – γεωλόγος μίλησε για μετεωρίτες, την ιδιότητα των ορυκτών «φωταύγεια» δείχνοντας ορυκτά που φθορίζουν και ορυκτά που φωσφορίζουν, για τα μεταλλεία του Λαυρίου, την ονομασία των ορυκτών, το ηφαίστειο της Σαντορίνης, την ιδιότητα των ορυκτών «σκληρότητα» και φυσικά τους πολύτιμους λίθους.

Τα εκθέματα του μουσείου καταπληκτικά, τα προγράμματα απλά και κατανοητά και εξαιρετικά ενδιαφέροντα! Υπάρχει και μικρός χώρος έκθεσης προς πώληση ορυκτών, όπως αμέθυστος, στεατίτης σε διάφορα σχήματα, κλπ.

Πρόκειται για εξαιρετικές δράσεις, πολύ καλά οργανωμένες, χωρίς χρέωση! Δεν πρέπει να παραλείψω να αναφέρω ότι απαιτείται κράτηση! Οι δράσεις πραγματοποιούνται και τις ερχόμενες 2 Κυριακές (27/11 και 4/12). Ο μικρός μου ανυπομονεί για την επόμενη φορά που θα ξαναπάμε!

Ευχαριστούμε elamazi για την ενημέρωση.
Μουσείο Ορυκτολογίας και Πετρολογίας, Πανεπιστημιούπολη, 157-84 Αθήνα
Τηλ: 210 7274112, 210 7274124.

Report

Από Λίτσα Νικολάου

Είμαι Τεχνολόγος Υγιεινολόγος και εργάζομαι σε μικροβιολογικό εργαστήριο τροφίμων και περιστασιακά απασχολούμαι στην εκπαίδευση ως εκπαιδεύτρια. Έχω ένα γιο.

Σχόλια

Leave a Reply
  1. Είχαμε πάει πέρυσι. Τα παιδιά μου συμμετείχαν σε τρεις δράσεις. Στη έγινε απομίμηση φλεγόμενου ηφαιστείου, στην άλλη έκοψαν και ζωγράφισαν ένα ηφαίστειο και στην τρίτη προσπάθησαν να “ψαρέψουν” με τη βοήθεια μια απόχης μικρά ορυκτά. Οντως στο πωλητήριο μπορεί να βρει κανείς μικρά ορυκτά σε καλή τιμή και υπάρχει και εκθετήριο. Είναι μια πάρα πολύ καλή δράση για παιδιά κάθε ηλικίας ενώ υπάρχει και πολύ όμορφος χώρος για ανάπαυση.

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Comments

0 comments